neděle 3. února 2013

Believe (1)

Kapitola 1




Docela příjemný vysloužilý číšník nás usadí k našemu stolu, který jsme si objednali speciálně pro tuto příležitost.  Spíš Jake ho objednal. Já bych byl pro romantickou večeři doma, ale on si musel vymyslet tohle. Ale tak ať je po jeho.
Donesou nám jídelní lístky a já se ponořím do vybírání jídla.
Bylo by hodně velké deja vu, kdybych si dal to samé co loni? Pořád to totiž v jídelníčku mají. Zeptám se na to Jakea.
„Dej si, co chceš, miláčku.“ Usměje se na mě přes stůl.
„Mám lepší nápad.“ Bleskne mi hlavou.
„A jaký?“ Zajímá Jakea.
„Já vyberu něco na jídlo tobě a ty mně.“ Zakřením se vítězně.
„Zlato, nebylo by lepší, kdybychom si každý vybrali sám?“ Po tomhle jeho výroku posmutním. Trochu níž se sesunu na židli a schovám si tvář za jídelní lístek. Myslel jsem, že by to třeba mohla být legrace, když budeme tomu druhému vybírat jídlo. Za tu dobu, jakou spolu jsme, už víme, co který z nás nemá rád, takže bych nevybíral schválně něco, co mu chutnat nebude.
„Paulie?“ Mluví na mě, ale já nehodlám z pod lístku vykouknout. „Lásko..“ položí mi pod stolem ruku na nohu a jemně mi po ní začne přejíždět.
„Můžeš toho nechat?“ Zamrnčím a sklopím lístek.
„Ne.“ Ďábelsky se usměje.
Vezme mě za ruku a táhne od stolu na pánské záchody. Zamkne nás v kabince a opře mě o zeď.
„To nemyslíš vážně!“ Podívám se mu do očí a v ten moment poznám, že to vážně myslí.
„Máme výročí, miláčku.“ Políbí mě. Rukou mi zajede pod tričko až na holou hruď. Nadechnu se a vzdychnu mu do úst.
„Pšš.“ Dá mi prst na ústa. Přetáhne mi tričko přes hlavu a hodí ho na zem. Začne mi na krku dělat cucflek. Snažím se kontrolovat svoje vzdychání a úplně ho potlačit. Jenomže to, jak mi laská krk, je tak intenzivní, že se to prostě nedá vydržet. Jake mi překryje svou rukou ústa a já vzdychnu do ní.
Otře se o mě a já můžu poznat, jak jeho chlouba stojí v pozoru. Rozepne si kalhoty a já si kleknu. Jazykem poškádlím jeho žalud. Jake se proti mně vypne a chce víc. Hodlám mu to dát a vezmu do úst jeho špičku. Neskutečně pomalu mu ho kouřím. Vím, jak ho tím mučím.
Vytáhne mě na nohy a uvězní mě ve vášnivém polibku. Mezitím se mi snaží rozepnout kalhoty a stáhnout je ze mě. Když se mu to povede, tak si mě na sebe vyzvedne a stiskne mi zadek.
Naše penisy se o sebe otírají a mně se to strašně líbí.
Usměju se na Jakea a lehce se zachichotám. Nikdy jsme nic podobného nevyvedli a můžu podotknout, že dělat takové věci na veřejnosti, je daleko větší zábava.
„Můžu?“ Zeptá se a já kývnu. Posadí se se mnou. Nasměruje svůj penis k mé dírce. Pomalu se na něj spouštím, ale trochu to bolí.
„V pořádku, lásko?“ Pohladí mě po tváři Jake. Zasunu do sebe jeho penis až po kořen. Zůstanu chvilku netečně a vydýchávám se. Mezitím mou pozornost stočí k líbání. Věnuje se mým rtům a jemně je oždibuje. Když si připadám dostatečně roztáhlý, tak začnu vysedávat. První sám a pomalu, ale Jake to nevydrží a pomůže mi. Chytí moje boky a nasadí rychlé tempo. Jeho penis ve mně zasáhne mou prostatu, ale než stačím vykřiknout, tak mi zakryje ústa.
Netrvá to dlouho a Jake se do mě udělá. Cítím jeho teplé sperma ve svém zadečku. Nechá ve mně svůj úd a uchopí můj penis do ruky. Honí mě, dokud mu nepotřísním ruku bílou tekutinou. Hlasitě vzdychnu, tak snad to nikdo neslyší.
Vyčerpaně Jakeovi opřu hlavu o rameno a on mě začne hladit po zádech.
„Teď mi můžeš vybrat, co si dám k jídlu.“ Políbí mě.
„Tohle měla být jako omluva?“ Zašeptám.
„Ale pěkná, nemyslíš?“ Cvrnke mi do nosu.
„Moc, ale teď mi pomoz.“ Zaprosím, protože sám se asi nezvednu. Velice pomalu mě zvedne a postaví na nohy. Natáhne se pro papír a kus z něj utrhne. Utře mi jím zadeček, který je potřísněný jeho spermatem. Sebe utře taky.
Obléknu si oblečení, které je poházené po zemi.
„Jdeme?“
„Počkej ještě.“ Poupraví mi vlasy. „Teď můžeme.“
Vylezeme z kabinky. Jeden muž si právě umývá ruce. Jake vyprskne smíchy a já celý zrudnu. Určitě nás slyšel. Radši se z toalet vypaříme rychlostí blesku.
Sedneme si zpátky ke stolu a chopíme se jídelníčků.
„Líbilo se ti to tam?“ Ptá se mě Jake.
„Jo“ Vypláznu na něj jazyk.
„Tak si to někdy zopakujeme.“ Pronese a já už se nemůžu dočkat, až se to stane znovu. Mělo to něco do sebe.
Když za námi přijde číšník, tak už jeden pro druhého máme vybráno jídlo. Jenom doufám, že to Jakeovi bude chutnat. Je mi docela jedno, co on vybral mě. Mám takový hlad, že bych snad snědl i rybu, kterou nesnáším.
Mezitím, co čekáme, objednáme si flašku bílého vína. Je to snad jediný alkohol, který piju. Víno se pije s chutí.  Nikdy mi nic jiného nechutnalo. Na tvrdé destiláty nejsem.
Než přijde číšník, tak se Jake zvedne ze židle a klekne si přede mě na pravé koleno. Šáhne do kapsy u košile a vytáhne malou krabičku.
Nadechnu se a zakryju si ústa. Stoupnu si taky.
Otevře krabičku a na mě vykoukne prstýnek. Není na něm žádný okouzlující diamant. To by se mi ani nelíbilo. Je to stříbrně zářící kroužek. Nemůžu uvěřit svým vlastním očím. On mě požádá o ruku!
„Paulie MacGarrade vezmeš si mě za muže?“ Usměje se zářivě a čeká na mou odpověď.




1 komentář: