čtvrtek 19. února 2015

Kecy v kleci aneb oznámení

POVINNĚ PŘEČÍST



No..nevím, jak bych měla začít s tímhle proslovem, který jsem se rozhodla sepsat. Netuším ani, jestli si to někdo z vás, co sem chodíte, přečte, ale stejně chci, abyste věděli, jak na tom teď jsem.
Snad vás potěším, když oznámím, že jsem se rozhodla definitivně vrátit k psaní (alespoň na nějaký čas).

Momentálně budu psát I AM THE NIGHT WOLF a BLIND. Nové díly povídek budu přidávat každé tři dny. Dva dny se mi zdálo málo a takhle si alespoň budu moct předepsat něco dopředu, kdybych dostala blok. Budete mít teda jistotu, že každé tři dny něco přibylo.
Samozřejmě vás stále budu informovat ve STAVU POVÍDEK, takže budete vědět, co je napsáno.

Ještě mám rozepsaný ZATRACENÝ ŽIVOT a LODNÍ DENÍK. K těmhle povídkám bude těžší se vrátit, jelikož mě tolik nebaví. Kdyby někdo ale urputně chtěl nový díl, tak mi napište do nějakého komentáře, třeba u poslední kapitoly a já bych se pokusila o pokračování.

Dále jste si mohli všimnout, že ke kapitolovkám přibyly obrázky. Moc se mi líbí, jak to vypadá, takže před každou kapitolou se budou objevovat. (jsou přidány před BLIND, VLKA a LODNÍ DENÍK) K ZATRACENÉMU ŽIVOTU stále něco vymýšlím.
K dopsaným povídkám obrázky už nepřibudou, jelikož se mi zdá zbytečné je tam přidávat a například u BELIEVE by to bylo na dlouho.

Taky jsem chtěla vyhlásit pátrání po člověku, který by mi BETOVAL povídky. Snažím se nedělat chyby, čárky si myslím, že taky celkem zvládám, ale přece jenom bych byla klidnější, kdyby se mi nějaká osoba dobrovolně přihlásila. Takže případně prosím okomentovat nebo mě kontaktovat ve vzkazech.

Úplně nakonec... V oblíbených odkazech mám jenom Katy-chan a chtěla bych nějaký blog, co bych mohla číst. Na internetu  jich je strašně moc, ale ráda bych, kdyby mi nějaká dobrá duše přidala odkaz na svůj blog, jméno..Můžeme se klidně kamarádit nebo psát společnou povídku.. Když už se totiž vracím, tak naplno. Takže směle do spřátelování! :)

S přáním dobrého večera,

Vaše Frux

2 komentáře:

  1. Je skvělé vědet, že se vracíš, vážně ;-)
    Nevím jak s tím betováním, pravopis není zrovna moje silná stránka...ale s tím druhým bych ti mohla pomoct, snad, pokud bys chtěla tak tady máš odkaz na blog http://stella-s-e.blog.cz/ tak se když tak ozvi jestli budeš chtít spřátelit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za komentář! Potěšil mě :)
    Už jsem si tě dala do oblíbených a přečtu si nějaké povídky, jak bude chvilka volného času :)

    OdpovědětVymazat