čtvrtek 12. února 2015

Blind (15)


Zdravím :)
Vím, že už vůbec nepřidávám, ale jak už sem nejspíš někdy zmiňovala, tak teď pořád jenom čtu a čtu, takže povídky nepíšu. Nebudu slibovat, že se k tomu naplno vrátím, ale budu se vážně snažit (slíbila jsem to sama sobě) psát. Nejspíš to ale bude jenom Blind, dokud ho nedopíšu až do konce. Myslím, že by to mohlo být ještě takových aspoň deset kapitol.
Jakmile budu mít něco napsané, tak to sem hodím.
Hezké čtení přeje

FRUX


Patrick 

„Omlouvám se.“ vyhrkl Patrick a přitiskl si ruku na ústa. Poodstoupil o krok dozadu, až málem zapackoval a upadl rovnou na svůj hezký obličej.
Svou omluvu, kterou vyřkl myslel vážně, ale polibku rozhodně nelitoval. Ani náhodou… Mattyho hebké rty..ty by si dokázala vychutnávat stále znovu a znovu.
„To..to je dobrý.“ odpověděl roztřeseným hlasem chlapec.
„Nevím, co mě to popadlo.“ Omlouval se stále Patrick.
„To já taky ne.“ vyplnil ticho Matty.
„Jsi v pořádku?“ Zeptal se a skousl si ret.
„Jasně, jen bych už chtěl do postele. To hlídání mě celkem vyčerpalo.“ zašeptal Matty.
„Aha, rozumím. Tak mám jít?“ Kývl hlavou směrem k brance a už pomalu  odstupoval dozadu.
„Asi by to teď bylo nejlepší.“
„Tak se uvidíme ve škole.“
Mávl rukou na Mattyho, otočil se a kráčel pryč.
U branky se ještě jednou obrátil, ale Matty už zmizel vevnitř domu. Nejspíš všechno mezi nimi teď pěkně pohnojil.

Matty

Nešlo mu do hlavy, co měl znamenat onen polibek.
Jakmile zapadl za dveře, tak se po nich svezl až na zem. Samozřejmě se mu polibek líbil. Od té doby, kdy Patricka políbil ve škole na záchodě myslel na jeho rty a chtěl je znovu líbat, jenomže narazil na malý háček.
Co když ho Patrick líbal jen kvůli tomu, aby zapomněl na toho hnusného pana Freshe? Nechtěl být nějaká hloupá náhrada. Raději nebude nic, než tohle. Nedovedl si představit, že by měl ve vztahu za někoho zastupovat. Jenom ta představa se mu doopravdy hnusila.Rozhodl se nemyslet už na Patricka ani ne sebe ve formě náhrady.
Dal si téměř čtvrthodinovou horkou sprchu a zapadl do postele jako když ho do vody hodí.
Těch pár minut před tím, než usnul, se pokoušel na Patricka nemyslet, ale stejně se mu to nepovedlo a usínal s myšlenkou na něj.

V pondělí ráno dorazil do školy brzy. Chtěl dodělat úkol do matematiky, a tak si maličko přivstal. Byl tak zabraný do počítání jednoho zpropadeně těžkého příkladu, že si ani nevšiml Patrickova příchodu.
„Dobré ráno.“ pozdravil Patrick.
„Dobré.“ odvětil Matty, ale vnímal pouze napůl ucha. Stejně nevěděl, co by Patrickovi pověděl, a tak mu připadalo lepší mlčet.
„Co pak děláš?“
„Počítám matiku.“
„Tady je někdo pilný student.“ zamručel Patrick. Opřel svou hlavu o Mattyho rameno, což  ho naprosto vykolejilo. Strnul a ustal v počítání příkladu. Odložil tužku stranou a podíval se mu přímo do obličeje.
„O co ti jde?“
„O co by mi mělo jít?“ Nechápal Patrick.
„Najednou se ke mně chováš, jako by ti na mně záleželo.“
„Cože? Říkáš nesmysly. Mně na tobě přece záleželo vždycky, Matty.“
„Kdyby ti na mě záleželo, tak neděláš takové věci jako když jsi mě tuhle políbil. Teď opíráš hlavu o mé rameno jako bychom snad byli pár. Ještě nedávno jsi měl vztah a najednou se vrháš na mě.“
„Matty, já..“
„Vím, že ani já jsem se nechoval zrovna taktně, když jste se s Freshem rozešli. Vyrukoval jsem na tebe s tím, že tě miluju sotva pár minut potom, co jsi přišel o někoho tobě drahého. Zachoval jsem se sobecky, protože je to už tak dlouho, co k tobě něco cítím. Viděl jsem možnost být s tebou a chňapl po ní okamžitě zrovna ve chvíli, kdy jsi byl nejzranitelnější. Byla to chyba. Nevím, co se ti honí hlavou, ale nechci být náhrada za Freshe.“
Mattymu se velice ulevilo, když ze sebe vyventiloval vše, co ho teď tížilo. Nic dalšího už nebylo třeba dodávat.
Otočil se ke svému sešitu matematiky, aby dopočítal příklad. Patrick si jistě bude chtít v hlavě srovnat poznatky a vyvodit nějaký závěr. Teď ovšem stále zíral na Mattyho ale mlčel.

Patrick 

Celý den ve škole usilovně přemýšlel nad tím, co mu Matty řekl.
Skutečně ho bral jako náhradu za Freshe nebo si to Matty jen namlouval? S Mattym raději nemluvil, protože se bál, že řekne nějakou kravinu, které pak bude později litovat.
Bylo těžké urovnat si myšlenky, ale nakonec se mu to povedlo.
Před poslední hodinou si sbalil věci a zamířil ven ze třídy. Možná se za ním Matty koukal, divil se kam jde a nebo možná taky ne. To Patrick nevěděl, protože se raději neotáčel.
Mířím známými chodbami na místo, které ještě nedávno navštěvoval velmi často.
Zaklepal na dveře kabinetu a po vyzvání vstoupil. Věděl, že Jonathan tady bude, protože tuhle pondělní hodinu míval volno.
„Ahoj.“
„Patricku, co bys potřeboval?“ Zeptal se odměřeným učitelským tónem, ve kterém nebyl ani náznak potom, že spolu kdysi něco měli.
„Tebe.“
Jonathan si odkašlal a položil písemku, kterou právě opravoval.
„To, co mezi námi bylo, už skončilo.“
„Já vím a myslím, že vím, proč jsi to ukončil.“
„Proč?“
„Tušil jsi, že občasný sex mi přestane stačit a zamiluju se do tebe, tak jsi to raději ukončil, aby se něco takového nestalo.“
„Ano, máš v jistém slova smyslu pravdu.“ Odvětil Jonathan.
„Chci se k tomu vrátit. Chci být tvoje hračka na občasné šukání. Je mi jedno, že to bude bez citů.“ Vychrlil ze sebe Patrick.
„Tohle myslíš vážně?“ Pozvedl Jonathan obočí.
„Naprosto.“
Jonathan si Patricka zkoumavě prohlížel. Asi nevěděl, jestli nemá čekat nějaký podraz, ale pak si jistě představil je dva, jak spolu píchají v motelu a nedalo mu to…
„Fajn, tak se vrátíme ke starým časům.“
„Dobře.“
Jonathan přistoupil k Patrickovi a zajel mu rukou do rozkroku.
„Večer ti ještě napíšu, kde tě vyzvednu. Teď ale musíš jít, mám hodně práce.“
„Jak chceš. Jenom..potřebuju, abys mi napsal na lístek, že jsem u tebe byl, mám právě poslední hodinu a budu se tam zřejmě muset ještě vrátit.“
„Tak vydrž.“
Na kusu papíru měl napsáno, že spolu něco konzultovali ohledně projektu.
Patrick se vrátil do třídy, předal učitelce papírek a ona jen kývla, aby se posadil na své místo.
Matty se trochu divil, kde se tady zase najednou bere, ale neřekl ani slovo. Patrick mu ani nehodlal objasňovat, kde se toulal. Stejně mu zanedlouho dojde, co provedl. A byl si jist, že to tomu malému chlapci zlomí srdce na dva kusy.

Žádné komentáře:

Okomentovat