pondělí 10. března 2014

Blind (6)


Tak jsem si našla volnou chvilku, abych vám napsala Blind :)
Uvidíte, jestli nakonec Patrick za Mattym běžel nebo ne.
Užijte si kapitolku. Na středu už jsem taky něco napsala, tak se těšte!:)

Frux.. :) 



Jonathan 

Nemohl si nevšimnout, že dveře jeho kabinetu otevřel nějaký student, který ale hned dveřmi zase třískl a zmizel neznámo kam.
„Do hajzlu.“ řekl Jonathan i Patrick zaráz. Ustali ve svých pohybech a oba se pořádně vydýchávali.
„Kdo to byl?“ Zajímal se Jonathan.
„Můj spolusedící Matty.“
„Měl bys jít za ním a vysvětlit mu to. Nikdo se nesmí dozvědět, co tady spolu provádíme, rozumíš?“ řekl přísně Jonathan. Opravdu ho vyděsila skutečnost, že by ten kluk mohl běžet přímo za ředitelem. Vyhodily by ho kvůli takovým nemravnostem jako je píchání studentů ze školy. Tohle si nemohl dovolit.
Patrick seskočil ze stolu a šel zamknout dveře kabinetu.
„A teď můžeme pokračovat.“ řekl Patrick. Jonathan viděl, že už se mu zpátky do sexu moc nechce, ale toho teď nezajímalo. Chtěl ukojit svou touhu po vyvrcholení. Chtěl být znova hluboko v Patrickovi.

Matty 

Utíkal po široké prázdné školní chodbě ke své skřínce, aby si vzal batoh plný učení a mohl odtud konečně vypadnout. Vyndal si svoje věci, ale tašku upustil na podlahu, protože ji neudržel v rukou, které se mu třásly. Sesunul se pomalu po skřínkách až na zem a složil si hlavu do dlaní.
Propukl v pláč, který ne a ne zastavit.
Myslel si, že se Patrickovi líbí holky. Byl si naprosto jistý, že není žádná šance, aby spolu kdy mohli skončit. On mezitím ale šoustá učitele angličtiny nebo vlastně učitel angličtiny Patricka. To teď ale bylo jedno.
Jak si toho mohl nevšimnout? Byl tak slepý..
Co by měl teď asi dělat? Netušil, co si měl o těch dvou myslet. Jak dlouho už jejich poměr trvá? Ví ještě někdo, že spolu spí nebo on je jediný?
V hlavě měl tolik otázek, na které neznal odpověď.
Měl by se sebrat a odejít, jenomže hloupé nohy ho nechtěly poslechnout. Zdály se mu jako z rosolu.
Nezbylo mu nic jiného, než ještě několik minut sedět a brečet, než se dokázal  zvednout a jít domů.

Patrick

„Měl bys zajít za tím svým kamarádem a domluvit mu, aby zapomněl, co tady viděl.“ řekl Jonathan.
„Dobře. Půjdu tam teď, tak ahoj zítra ve škole.“ Rozloučil se, se svým milencem letmým polibkem na rty a odešel.

Zazvonil u Mattyho doma, kde mu otevřela jeho sestra.
„Ahoj, Angelino.“ Pozdravil dívku.
„Čau. Co potřebuješ?“ zeptala se ne moc mile.
„Máš hezké vlasy.“ Pochválil ji a ona se hned usmála.
„Konečně někdo, kdo dokáže ocenit můj skvělý účes. Děkuju.“
„Je doma Matty?“
„Ale jo.“ Otevřela dveře dokořán a nechala ho projít. „K němu do pokoje trefíš ne?“
„Jistě.“ Přikývl Patrick a vydal se směrem za Mattym.
Trochu se bál stanout mu tváří v tvář po tom, co jej Matty viděl při sexu s učitelem. Jistě se bude červenat.
Zaklepal na jeho dveře a otevřel.
„Angelino, říkal jsem ti, abys mě nechala na pokoji!“ rozkřikl se nevrle Matty.
Patrick si odkašlal. „To jsem já.“
Matty se okamžitě otočil k němu, a jak se dalo čekat, tak Patrick zrudl jako rajče.
„Co tady děláš? Myslel sem, že s panem Freshem něco konzultujete v jeho kabinetě.“ odsekl chlapec.
„Poslyš Matty, to co jsi viděl..“
„Vím, co jsem viděl. To jak on tě ojížděl na svém stole.“
„Není to..“
„Jak dlouho už spolu spíte?“ Zatvářil se Matty znechuceně. Pokaždé Patricka přerušil a nenechal jej doříct ani větu.
„No tak mě krucinál poslouchej.“ Obořil se na něj Patrick.
Matty sedící na posteli sklopil svůj zrak na podlahu a zmlknul.
„Docela bych ocenil, kdybys nikomu neříkal, cos viděl. Nechci, aby se někdo dozvěděl, že já a Jonathan jsme spolu. Je to můj učitel a mohli by ho kvůli tomu vyhodit.“
„Fajn.“ řekl tiše Matty. Ani se na Patricka nepodíval, takže ten nemohl vidět slzy řinoucí se mu z očí, které byly způsobeny mnoha věcmi. Neopětovanou láskou, zklamáním, znechucením, ponížením a taky Patrickovým hnusným chováním vůči němu.
„Děkuju za ochotu.“ Otočil se Patrick na patě, práskl dveřmi a zamířil domů.



3 komentáře:

  1. To snad ne... Chudák Matty :CCCC mě je ho ak moc líto :C
    Honem další díl! Jsme zvědavá na pokračování :3 xDD

    OdpovědětVymazat
  2. Juj chudáček Matty je mi ho líto :( . Už se moc těším na další díl :)
    Yasu

    OdpovědětVymazat
  3. Matty se vybrečí a bude to ok. Najde se někdo jiný, lepší. ))
    "Pro jedno kvítí slunce nesvítí."

    Těším se na další díl. ))

    Sall

    OdpovědětVymazat