čtvrtek 27. února 2014

Blind (5)


Takže první vás zdravím :)

Mohla jsem napsat i něco jiného, ale vzhledem k tomu, že jsem na nic jiného neměla náladu, tak jsem sepsala Blind. Očividně se vám tahle povídka líbí, za což jsem hrozně ráda a těšily mě vaše komentáře, proto vám chci poděkovat :)
Užijte si to,

Frux.

15+



Matty

Vůbec se mu nechtělo jít do školy, ale musel. Mamka ho nechtěla nechat doma, protože by prý zameškal moc hodin.
S trochu naštvaným výrazem ve tváři dorazil do školy, kde se zase ocitl mezi chumlem studentů proudících po chodbě. Připadalo mu zvláštní, kolik lidí chodilo okolo sebe a naprosto se ignorovalo, jako kdyby se nemohli třeba zdravit. Bylo mu jasné, že se každý s každým nemůže bavit, ale i tak.
Možná mu spíš vadilo, že nikdo nezdravil jeho. Neměl potřebu se bavit se svými vrstevníky, kteří by ho nepochopili. A navíc řešili vážně ty největší hlouposti, jaké si jen lze představit. Koho zajímá jaký odstín rtěnky je nejlepší?? Mattyho určitě ne.
Překvapivě přišel do třídy dnes později, než Patrick.
„Ahoj.“ pozdravil ho blonďáček.
„Čau.“ odvětil Matty a posadil se na svoje místo.
„Jak se máš?“
Mám se naprosto příšerně. Nemohl jsem pořádně spát, jak jsem zase myslel na tebe. Na to, jak blízko jsme k sobě včera měli. Jak bych tě nejradši líbal, ale nemůžu. Cítím se dně. Opuštěný, sám a nepochopený. Asi takhle se mám.
„Super.“ řekl místo své myšlenky a usmál se.
„Takže už tě přešla ta špatná nálada ze včerejška?“
„Jo, jistě. Jenom slabá chvilka. Všechno v pohodě.“ odpověděl znovu s úsměvem a začal si vytahovat věci z tašky, aby Patrick neviděl, jak se mu do očí ženou slzy.

Patrick

Něco se mu na odpovědích jeho spolusedícího nezdálo. Myslí si snad, že mu Patrick věří jeho veselost? Samozřejmě si všiml, že je stále smutný, ale nechal ho prozatím raději být.
Hodina dějepisu, která jim začínala vůbec nebyla zajímavá, a tak si vzal telefon, aby hrál nějaké stupidní hry. Alespoň zabije čas.
Asi po deseti minutách mu mobil v ruce zavibroval. Vypnul právě rozehranou hru, aby se mohl podívat, kdo mu píše.
Okamžitě se mu koutky úst zvedly do úsměvu.
Zpráva od Jonathana.

Dnes tě neučím, ale až ti skončí škola, tak za mnou přijď do kabinetu.

Zachichotal se. Že by Jonathan vymyslel neočekávanou schůzku? U něj v kabinetě byli jenom jednou, takže mu to přišlo neobvyklé. Očividně po něm touží. Takový pocit ho zahřál u srdíčka.

Jakmile mu odzvonila poslední hodina, tak chvátal k Jonathanovi do kabinetu.
Když zastavil před dveřmi se jmenovkou.
JONATHAN FRESH

Zlehka zaklepal.
„Dále.“ ozvalo se.
„Ahoj.“ řekl Patrick.
„Ahoj.“
Šťouchl do dveří, aby se zavřely.
„Copak se děje, že jsem měl přijít za tebou? Viděli jsme se včera.“
„Dostal jsem chuť.“ oblízl si Jonathan rty a vyzval Patricka, aby šel blíž k němu.
„Myslíš, že já ti mám co nabídnout?“ Zasmál se Patrick.
„Ano. Přesně to si myslím.“ Přitáhl si chlapce k sobě a pronikl mu jazykem do úst něžně, ale zároveň náruživě. Patrick se přimáčkl k Jonathanovi a vzdechl. Tohle učitelovo počínání se mu velice zalíbilo.
Jonathan však nezůstával jenom u líbání. Dotkl se rukou Patrickova rozkroku. Pod kalhotami se tvořila vyboulenina, jak se mu postavil penis.
„Chci tě tady a teď.“ řekl Jonathan. Otočil Patricka, aby ho opřel o stůl. Rozepnul mu zip u kalhot a rukou zajel pod jeho boxerky. Uchopil do dlaně jeho úd, ale při tom jej obratně stále líbal.

Matty

Patrick po hodině rychle zmizel, ale Matty nepátral po tom kam.
Zašel si do školní skřínky pro nějaké učebnice, které potřeboval.
Do konce týdne měl udělat referát z angličtiny.
Rozhodl se tedy zajít za učitelem, aby ještě něco zkonzultoval. Schody se mu sice šlapat nechtěly, ale tak co už.
Zaklepal na jeho kabinet a vstoupil dovnitř.
Zarazil se ale hned mezi dveřmi.
Patrick, do kterého byl Matty zamilovaný ležel na stole a jejich angličtinář ho tam tvrdě píchal. Nejspíš je vyrušil zrovna v tom nejlepším.
Stačil mu jediný pohled do Patrickových očí.
Okamžitě práskl dveřmi a utíkal pryč.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moje otázka:

Co říkáte na konec? Myslíte, že Patrick za Mattym půjde nebo ne?

5 komentářů:

  1. Juj chudáček Matty je mi ho líto :( A myslím si že za ním nepoběží :) jinak dobrý díl :) Už se těším na další :3 Yasu

    OdpovědětVymazat
  2. spíš ne...rozhodně ne dřív než to s Jonathanem nedodělají :) No snad se Matty sebere, tohle by porazilo snad každého :/ snad přidáš brzo pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám že Patrick za ním poběží... Chudáček Matty :CCC Honem pokračování!! Prosíííím!!!! :3333 ^___^

    OdpovědětVymazat
  4. Když to tak vezmu, proč by za nim měl běžet? Patrick k němu žádnou povinnost nemá. Patrick a Jonathan se mi prostě k sobě hodí, takže ať si spolu užívají. :) :D
    Mattyho mi je líto, ale on si svého pravého určitě najde! Takže žádné smutnění a hledej Matty! )

    Sall

    OdpovědětVymazat
  5. Docela hustý konec ;-)
    jsem moc zvědavá, jak hodně Patrikovi na Mattovi záleží ;-)

    Widlicka

    OdpovědětVymazat