čtvrtek 1. srpna 2013

Ostří (32)

Po dlouhé době jsem se zase dokopala k napsání povídky. Vlastně na tom má zásluhu Anet, která si o ni řekla, jinak by asi ještě dlouho nic nepřibylo... Proto je tahle kapitola, která mimochodem není opravená, protože jsem ji zrovna dopsala, věnovaná právě jí. Snad se ti bude líbit a trochu ti zpříjemní den. Když už nic, tak aspoň něco ne?:)
Vy všichni ostatní si ji užijte taky,
 vaše Frux.

PS: Budu se snažit brzo ozvat zase s nějakou povídkou:)






.Lenny.

Naprosto mě zarazí slova, která Frank vysloví a taky jakým tónem je vysloví.
„Jak to myslíš, že je pryč?“ Ptám se Franka a doufám, že bude schopný mi nějak smysluplně odpovědět, když očividně brečí.
„Utekl pryč. Není tady ani on, ani jeho věci.“
„Máš přece okna zabezpečená.“ Nechápu. Vždycky se tím chlubil, ale asi nakonec nebudou tak neproniknutelná, jak si on sám myslel.
„Musím ho najít, Lenny.“ řekne roztřeseným hlasem.
„Za chvilku jsme já i Sebastian u tebe, ok? Tak vydrž.“ Podívám se na Sebastiana a vidím jeho nechápavý a trošku smutný pohled, že z naší večeře nic nebude. Frank je ale kamarád a jídlo může hodinku počkat.
„Dobře.“ přitaká Frank a já položím hovor.
„Co se stalo?“ První otázka, kterou slyším od Sebastiana.
„Evan utekl. Frank se vrátil od nás domů a byt našel prázdný. Řekl bych, že jej to celkem vzalo.“ Obeznámím ho s těmi nejdůležitějšími fakty.
„Utekl?“ Vykulí Sebastian oči.
Zvednu se ze židle a tím tak pobídnu i jeho.
„Musíme za Frankem. Večeře se odkládá. Promiň lásko.“ Vezmu Sebyho za ruku a táhnu ho za sebou směrem k autu.

.Frank.

Sedím na podlaze a opírám se  hlavou o postel.
Jak se mu mohlo podařit uniknout?? Samozřejmě oknem. To je mi jasné, ale..proč chtěl utéct? Nechápu jeho chování. Po tom polibku jsem myslel, že se něco začíná ubírat k lepšímu a on pak Evan prostě uteče pryč…
Nevěřil bych, že je možné, aby mě něco takového tolik zasáhlo. Jako by se moje srdce roztříštilo na tisíce malých kousíčků, které letěly co nejdál od sebe, aby se srdce nemohlo dát znovu dohromady a milovat někoho jiného.
Nechci milovat někoho jiného. Vůbec po tomhle netoužím.
Evan.. On je ten, kterého chci zpátky.
Hned teď!!
Naštvu se a bouchnu pěstí do nočního stolku, ve kterém se mi povede udělat díru. Ruka pekelně bolí, takže moje myšlenky směřují na tu bolest a ne na Evana.
„Franku?“ Uslyším Lennyho hlas.
„Tady jsem.“ šeptnu. S takovou mě nemůže slyšet, ale snad zjistí, kde jsem. Nejde mi, pořádně se rozkřičet.

.Sebastian.

Připadám si u Lennyho doma právě teď trochu navíc…
Stojím opodál, když Lenny sesbírává Franka ze země, aby ho posadil na postel. Ovšem tělo těžké jako hora se mu nedaří samotnému zvednout, a tak taktně přicházím na pomoc, i když asi stejně moc nepomůžu se svojí miniaturní silou.
Podaří se nám společnými silami dostat Franka na postel.
Člověka, jakým je Frank, jsem si nedokázal představit se slzami na tváři. Měl jsem ho za chlapa, který udržuje svůj neproniknutelný poker face, aby se ho okolí bálo. Dařilo se mu to, alespoň u mě, po celou dobu. Teď ovšem mi přijde křehčí a zranitelnější, než jsem já sám..
Já i Lenny sedíme oba každý z jedné Frankovi strany a přidržujeme jej.
On si ovšem vybere můj klín, do kterého bezmocně složí svou hlavu a pláče.
„Myslel..myslel jsem, že mě konečně začíná mít rád.“ Vzlyká.
Pohladím ho po vlasech.
V hlavě se mi víří proud všelijakých myšlenek.
Frank mi pomohl dostat zpátky Lennyho, takže já mu teď pomůžu dostat zpátky Evana. I když je mi tenhle úkol hodně proti srsti, protože se jedná zrovna o člověka, jakým je Evan, tak jsem ochoten mu pomoci.
„Franku vydrž tady chvíli. Potřebuju si s Lennym o něčem promluvit v soukromí.“ Zvednu se a jeho hlavu opatrně položím na postel. Stočí se do přerostlého klubíčka a třese se.
Lenny vyskočí na nohy a následuje mě na chodbu.
„O čem si chceš promluvit, zlato?“ Vezme mě za ruce.
„Dostal jsem nápad, ale nevím, jestli se ti bude zamlouvat.“
„Nápad?“ Pozvedne obočí.
„Nápad, jak pomoct Frankovi.“ Vydechnu.
„Tak sem s ním. Cokoliv tě napadá, tak to řekni. Nemůžu se na něj dívat, jak je úplně na dně..“ Svěsí Lenny ramena.
„Vím, kde Evan bydlí. Určitě jel domů. Pojedu tam a pokusím se ho přivést zpátky.“ Vyložím mu ve zkratce svůj plán.
„Tak dobře, pojedeme.“ Přikývne Lenny. Asi nepochopil, jak jsem to myslel.
„Pojedu. Já pojedu sám, Lenny.“
„Sám?“
„Ano, lásko.“ Pokusím se o úsměv. Je pro mě dost těžké si vůbec přiznat, že opravdu chci jet znovu do toho hrozného domu. Slíbil jsem sám sobě, že už se tam nikdy nevrátím, ale i přesto tam chci teď jet. Kvůli Frankovi.
„Ne to nejde. Nepustím tě samotného za Evanem.“ Kroutí Lenny hlavou a zesílí svůj stisk.
„Lenny..“
„Co když se ti něco stane?“ Přeruší mě.
„Evan se změnil. Podle mě už není takový jako dřív.. Nic se mi nestane. Budu v pořádku, tak mě nechej tohle udělat.“
„Nemůžu Sebastiane.“ Skousne si ret.
Pustím Lennyho ruce a obejmu jej kolem ramen.
„Budu v pořádku.“ Zašeptám mu do ucha a natáhnu se k němu do kapsy pro klíčky od auta.
„Seby..“ Chytí mou ruku.
„Lenny, prosím.“
„Jsi si opravdu jistý, že to zvládneš?“
Zvednu pohled, zadívám se mu do očí a odhodlaně vyslovím jediné slovo.
„Ano.“

.Evan.

Jakmile se ocitnu za dveřmi svého domu, tak je zamknu na dva západy.
Rozhlédnu se domě a zachvátí mě pocit úlevy. Tady mi nikdo neublíží. Tady totiž ubližuju já. Teď už ale ne.. Po všem, co jsem si zakusil.. Jak moc to bolí.. Nemůžu už nikomu takhle ubližovat.. Nedokážu to.
Rozhodnu se pro hodně dlouhou horkou sprchu, která mi pomůže.
Mokrý jenom s ručníkem uvázaným kolem pasu jdu do ložnice pro oblečení, když zespodu uslyším ránu.
Rychle si obleču boxerky a utíkám dolů, abych zjistil, co se děje!
Okno v obýváku je roztříštěné a uprostřed místnosti stojí Sebastian.
S rukou mu kape na zem krev, jak se pořezal o střepy.
Udýchaně a ne moc sebejistě se po mě kouká, ale nic neříká.

10 komentářů:

  1. Fruxíku, mockrát děkuji za povídku. Mám skvělou náladu a ty si mi ji ještě víc vylepšila :3 Seby je statečný, čteš mi nápady z hlavy :3 Taky jsem přemýšlel, že to tak bude :) Aby z Nich ještě nebyli Friendi :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. WOW tak to je drsné!!!
    Je mi jasný, že pohled na Franka v takovém stavu musí být překvapující...
    A obdivuju Sebyho, takhle se postavit své noční můře, svému strachu... Ale na druhou stranu to vypovídá o tom, že spoustu věcí, co si vyjasnil, se začínají promítat do běžného života... Myslím, že našel hodně ztracené sebedůvěry...
    No a jestli se Evan vrátí, tak to těžko říct - samo že doufám, že ano xD - ale pokud na něj Seby půjde chytře... ;)

    Děkuju za kapču a těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fruxííííííí to mi nemůžeš udělat! Rychle pokráčko, takhle to nemůžeš utnout!!Hlavně rychle dopiš další díl, jsem zvědavá, jestli Evan Sebbymu něco udělá :)Ale já vím, že ne, teď už ne :) Snad. Awww chci dalšíí dííííl. Cece

    OdpovědětVymazat
  4. No Fruxíku..děkuju ti moc za věnování, fakt se ti povedlo mi tu náladu trochu zlepšit..:)
    Jinak k povídce..povedená kapitola..ale jak už bylo zmíněno dřív, vždy to utneš v té nejlepší části a lidi se pak samým očekáváním staví na hlavu..:)
    Jsem zvědavá jak bude Seby přesvědčovat Evana a snad se vůbec dostane ke slovu..hlavně ať mu Evan nic nedělá..ale taky už si myslím, že by mohl být neškodný..:)
    Pokračuj! :) Krása..:3
    Anetka..:)*

    OdpovědětVymazat
  5. hmmmm.... dlho som uvažovala, či vôbec niečo napísať po tom, ako sa minule spustila tá diskusia kvôli kritike, lebo ja možno nejakú mám. po prvé... frank znásilňoval evana. dobre, nepopieram, že evan je mrcha, ale čo frank čaká? že sa mu hodí do náruče? to ako keby žiadali od sebyho, aby bol s evanom. a to chcú evena doviesť nasilu? ani sebyho by nasilu nedali evanovi. podľa mňa je tu dvojaký meter, ale ok. tvoja poviedka, tvoja voľba. ďalšia vec... seby ide za evanom, z ktorého mal taký neskutočný strach? nejako skoro sa ho zbavil. teda nehovorím, že ho už vôbec nepociťuje, ale ide za tým, čo ho znásilňoval??? nechápem tomu, lebo to pre neho boli hrozné zážitky, radšej sa chcel zabiť, aby ho znova evan dostal a teraz ide dobrovoľne za ním? dobre, evana teraz znásilňoval frank, ale evan je stále evan a pochybujem, že seby by sa len tak ľahko k nemu rozhodol ísť. a jedna maličkosť... nepamätám si, ako je to s časom a kedy presne ušiel evan, ale neobjavil sa tam seby nejako skoro? a čo tá ruka? to sa chcel dobiť dnu? tak tomu tiež nechápem. možno je to moja vina, ale asi začínam v poviedkach hľadať niečo viac.

    barbor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Frank čeká, že se do něj Evan zamiluje, když se i jinak začal chovat. Nemyslí si, že hned, ale po té puse, kterou mu nabídl sám Evan doufal, že už se něco rýsuje.
      Sebastian aby dovedl Evana násilím? To asi těžko, když Sebastian je oproti Evanovi malý. Spíš ho přesvědčit slovně. Buď půjde nebo nepůjde.
      Sebastian svůj strach nepřekonal úplně, ale spíš ho potlačil. A ano skutečně šel dobrovolně za člověkem, který ho tak tyranizoval. Kvůli Frankovi, protože má pocit, že mu něco dluží za to, jak se postaral o Lennyho a vlastně je dal dohromady.
      Ne neobjevil se tam brzo. Evan utekl dopoledne, když Frank jel k Lennymu. Byl tam nějak přes dvě hodiny a to Evanovi stačilo aby utekl alespoň na nádraží. Frank potom volal Lennymu a Sebastianovi až navečer, kdy byli v restauraci na večeři. Evanovi trvalo dostat se domů čtyři hodiny a Sebastianovi to trvalo zhruba dvě a půl, takže se tam dostal tak před osmou. Časová linie sedí.
      Jo Sebastian rozbil okno, aby se dostal dovnitř domu, ale bohužel se nešikovně pořezal o střepy.
      Snad jsem vysvětlila všechno.

      Vymazat
    2. niektoré otázky si mi zodpovedala. čo sa týka toho dovedenia nasilu, nemyslela som tým len sebyho. ten by to asi ťažko dokázal. ak potlačil strach, tak dobre, ale stále si myslím, že to boli príliš traumatizujúce zážitky, aby to len tak dokázal. môj osobný názor. a čo sa týka toho času, to som vážne netušila, preto som sa pýtala. a to rozbité okno... stále si neviem predstaviť, že to urobil seby, ktorý je ustráchaný... ale možno ho tak vnímam len ja. ale ďakujem za objasnenie určitých vecí :)
      barbor

      Vymazat
  6. Parádní díl. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. :))
    Chci, aby se Evan vrátil k Frankovi. Oblíbila jsme si je. :))

    S.

    OdpovědětVymazat
  7. Lenny má Franka naozaj rád a chce mu zo všetkých síl pomôcť, preto sa mi páči, že i napriek jeho strachu o Sebyho privolil k jeho plánu. Čo sa týka Sebastiána, tak ten sa dosť zmenil. Je odvážnejší a psychicky silnejší. Urobil na mňa dojem keď sa rozhodol tiež pomôcť Frankovi aj keď išlo o dosť riskantný plán. Dokonca našiel v sebe dosť odvahy na ten dosť nezvyčajný vstup do domu. Nevzdal sa i keď nemal inú možnosť ako sa dostať do domu keďže dvere boli zamknuté. Čo sa týka Evana som rada, že aspoň trochu pochopil nevhodnosť svôjho správania. Síce neskoro, ale lepšie ako nikdy. Som zvedavá ak osa to vyvinie ďalej :)

    Catulus

    OdpovědětVymazat
  8. Widlička
    Jak tak koukám, musel si Sebastian trochu sám pomoci, aby se donutil tam opět vstoupit. ;-) Dodal kuráže tím, že tam vtrhl oknem, které předtím rozbil... myslím, že kdyby jen vešel, nemělo by to takový efekt, takto rovnou svým činem říká, že už týraným nikdy nebude. ;-)

    OdpovědětVymazat