pátek 31. května 2013

Mafie (22)

Kapitola je krátká i na to, že jsem ji psala celý den. Ano opravdu. Prostě jsem od toho pořád odcházela a znovu se k tomu vracela. Dokončila jsem ji 23:25...Myslela jsem, že to snad nedopíšu, ale povedlo se...

Btw. Kapitola není ani obetovaná a jsem tak unavená, že se mi nechce vymýšlet, komu bych kapitolu měla věnovat, takže dneska asi bez věnování.




Už týden se schovávali Carter s Gabrielem v domku na pláži, kde jim bylo přímo skvěle.
Ani jeden z nich neměl strach, že by je někdo našel, protože Gabriel vše skvěle vymyslel, takže byli „mrtví“.
„Neumím moc vařit.“ Čertil se Gabriel. Stále otevíral a zavíral ledničku. Přemýšlel, co by jim uvařil, ale nic kloudného jej nenapadalo.
„Ale já ano.“ Objal svou lásku Carter a políbil na krk. Hrozně jej bavilo sledovat, jak byl Gabriel roztěkaný.
„Najali jsme někoho na uklízení, tak by vůbec nepřekáželo najmout nějakou hospodyni.“ Zamračil se Gabriel. Peněz měli dostatek, takže si takový luxus mohli dovolit.
„Budu klidně vařit, broučku.“ Přitočil si maličkého Gabyho k sobě.
„Hlavně, aby se to dalo jíst.“ Vyplázl Gabriel jazyk a začal se smát.
„Ty o mě pochybuješ!“ Zajel Gabrielovi rukou pod tričko a začal mu hladit bříško.
„Možná trošku.“ Zachichotal se Gabriel.
„Jakmile ochutnáš můj oběd, tak pochybovat přestaneš.“ Carter vzal Gabriela za boky a vysadil jej na kuchyňskou linku. Gaby obtočil nohy kolem Carterova pasu a tím jej uvěznil u sebe. Rukou mu vjel do vlasů a zadíval se do jeho překrásných očí.
„Radši mě polib, ty můj kuchaři.“
Gabriel naklonil hlavu a sám si nakonec polibek ukořistil jako první. Čekat na Cartera, tak by asi zapustil kořeny.
Samozřejmě Carter nezůstával jenom u líbání. Co se spolu před třemi dny vyspali, tak Carter ho chtěl pořád. Gabrielovi Carterova chtivost nevadila,  protože se alespoň utvrdil v tom, že jej moc chce a miluje. Akorát z toho byl trochu vyčerpaný a více spal. Jinak se mu řádění s Carterem velice líbilo.
Trošku stáhl Gabymu pyžamové kalhoty, pod kterými se skrýval jeho penis. Neopouštěl však Gabrielovy rty, kdež jeho chloubu bral do ruky, aby mu udělal dobře. Gabriel slastně přivíral víčka a když se začínal dostávat do sedmého nebe, tak se ozval něčí hlas.
„Panebože! Omlouvám se.“ Carter okamžitě ustal ve svých pohybech a zakryl svým tělem obnaženého Gabyho.
Gabriel si natáhnul zpátky kalhoty a celý zrudl jako rajče.
Uprostřed obýváku stál mladý muž, který byl jejich uklízeč.
Momentálně byl otočen zády k nim. Gabriel s Carterem potlačovali smích.
Gabriel mu dal klíče, kdyby náhodou nebyli doma, ale nenapadlo ho, že vlastně má ráno přijít uklízet. Úplně se mu tenhle malý poznatek vykouřil z hlavy a zapomněl s ním obeznámit Cartera.
Gabriel seskočil z kuchyňské linky a přiklonil se ke Carterově uchu.
„Jdu dodělat do koupelny, co jsme začali.“ Pověděl a utekl. Brouček..už skoro byl..
„Už v pohodě, můžeš se otočit.“ řekl Carter a zasmál se. Přišla mu tahle scéna strašně vtipná. Jako by je snad načapali rodiče. Kdyby se tohle stalo v sídle rodiny Lesterů, tak by z toho byl sakra problém, ale tady? Nikdo je neznal.
„Ještě jednou se omlouvám. Netušil jsem, že..“ Mladík byl trochu v rozpacích, když se mu naskytl pohled na tak žhavou scénu.
„To je dobrý.“ Odmávl rukou Carter. „Jinak já jsem Carter. Ještě jsme neměli tu čest se poznat.“
„Já jsem Noah.“ Usmál se mladík.
„Těší mě Noahu.“ Prohlédl si kluka, který měl být jejich uklízeč. Vypadal jako že asi chodí na střední školu a tuhle brigádu měl proto, aby si vydělal nějaké peníze bokem. Nevypadal na první pohled chudě. Oblečení, které měl na sobě bylo čisté a vyžehlené, i když.. oblečené měl jenom kraťasy a tílko. Pravda..venku bylo horko, protože byli na pobřeží, ale ani jeho Gabriel se takhle nevysvlékal.
„I mě.“  Potřásli si rukou, přičemž se jeden druhého chvíli nepouštěli a zírali na svoje svírající se ruce.
Po chvilce si Carter uvědomil, co vlastně dělá, a tak se podíval chlapci do zelených očí a jeho ruku propustil.
„Taky bych si přál někoho takového jako máš ty. Gabriel je skvělý.“ Usmál se Noah.
„Jo já vím, že je skvělý.“ Souhlasil s Noahem a ohlédl se za sebe, jestli náhodou nejde Gabriel, ale pochyboval. Brouček si prostě musel vyhonit a jistě si s tím dával na čas, aby už nemusel potkat Noaha. Takovéhle situace nebyly pro něj. Příliš se styděl před ostatními, protože nebyl zvyklý.
„Jak dlouho jste spolu?“ Vyzvídal Noah.
„Dlouho.“ řekl Carter, protože vlastně nevěděl, jak dlouho spolu už chodili. Nevěděl, od kdy měl Gabriela brát jako svého přítele. Od toho, co se líbali v kině? Vážně netušil, který datum budou slavit svoje roční výročí. Asi by si o tom měli promluvit, ale Gabriel s tím zatím nepřišel, takže Carter nic řešit nehodlal.
„Taky bych si po svém boku přál někoho jako jsi ty.“ Pověděl mladík jménem Noah zastřeným hlasem a postoupil od dva kroky vpřed, až se ocitl skoro u Cartera. Ještě malinký kousek a dotýkal by se svou hrudí tou jeho.
Jelikož byl stejně vysoký, tak mu dýchal do tváře, ale už tu touhu nemohl vydržet, a tak se naklonil, aby Cartera políbil.

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Frux Ty máš fakt niekedy až šokujúce nápady. Dosť ma to zaskočilo. Ledva sa Gabriel a Carter dostali z "pekla" a užívali si spoločných chvíľ, Ty im tam vocpeš ďalšieho, ktorý hneď ide na vec. Poppravde neviem si predstaviť ako trojku. Možno by som si časom zvykla, ale teraz mi to pripadá ešte trochu hlavne divné. Myslím si, že tam bude riadiť tornádo. Nemyslím si totiž, že Gabriel bude len tak akceptovať Noahovu prítomnosť a už vôbec nie jeho pokusy dostať Cartera do postele. Len dúfam, že kvôli Noahovi Carter neopustí Gabriela. Tak sa totiž zdá, že je Noahom dosť priťahovaný. To radšej tú trojku. No som si istá, že to bude ešte velice zaujímavé. Nech sa to vyvinie akokoľvek teším sa na ďalšie diely :)

    Catulus

    OdpovědětVymazat
  3. Co to? Doufám, že Carter ho odmítne a to dost rychle, vždyť má v koupelně to své zlatíčko.
    Nechci, aby byla nějaká trojka a už vůbec ne, aby byl Carter s Noahem. Vůbec! Carter má být s Gabym, jen oni dva!
    Doufám, že tam Gaby naběhne a dá Noahovi co proto. Ikdyž je malej, tak je určitě šikovnej. xDD

    S.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kluk by si měl najít někoho vlastního ,ne krást přítele někomu jinému. Jen doufám, že nepřijde Gabi. I když.. myslím, že Carterovi věří dost na to, aby pochopil, že se jej ten kluk snažil svést.

    OdpovědětVymazat
  5. Widlicka
    Waaauuuu, ten konec mě dostal, tak doufám, že ho buď odmítne, nebo bude trojka? ;-) třeba by se to Gabymu líbilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Celá kapitola je nádherná :)) Snad bude pokračování :)

    OdpovědětVymazat