pátek 10. května 2013

Believe (30)

Minule jste byli zklamaní, jak jsem to v limuzíně nepěkně usekla, tak vám to teď vynahrazuji.
Zase se omlouvám, že tak často nepíšu.. Vážně nemám nějak čas ani náladu))
18+

Beta: Teru

Věnování: S.





MIKE

Sleduju z povzdálí, jak se Jake objímá s nějakým chlapcem. Nedokáži jej správně zařadit do určité skupiny našich známých. Nejsem si jistý, zda jsem ho už někde viděl.
Můj pohled se od něj ovšem nemůže odtrhnout. Jakmile uvidím, že Jake s Pauliem ho opustili a on zůstává stát samotný, tak se k němu vydám.
„Ahoj.“ Vykoktám, když uvidím, jak krásně vypadá zepředu. Má zvlněné blonďaté vlásky, které jsou asi tak krátké jako moje. S těmi modrými malými očky vypadá jako anděl, kterého ke mně seslalo samo nebe.
„Ahoj.“ Pozdraví a usměje se. V tu chvíli myslím, že se snad skácím na zem a podlomí se mi nohy.
„Jak se bavíš?“ Zeptám se omámen jeho krásným vzhledem.
„Skvěle, jak ty?“ Opáčí.
„Taky. Jinak já jsem Mike.“ Napřáhnu ruku a on ji přijme.
„Niall.“ Potřese mou rukou. Roztomilé jméno pro roztomilého chlapce.
Nějak se nemám k tomu, abych jeho jemnou ručku pustil, protože se zaseknu. Niall se zasměje.
„Promiň.“ Omluvím se, jak pustím jeho ruku.
„V pohodě.“
„Jsi tady s nějakou přítelkyní?“ Taková nenápadná otázka, abych zjistil, jestli je gay a nezadaný.
„Nemám přítelkyni.“ Zadívá se mi do očí.
Poznám to. Poznám, že je na kluky stejně jako já. Moje tušení mi potvrdí další otázka, kterou mu položím.
„Půjdeš si semnou zatancovat?“ Panebože, modlím se v duchu, ať souhlasí, ať si chce jít zatancovat.
„Můžu.“ S tím ho znovu vezmu za ruku a táhnu na parket plný už tancujících lidí, aby si to náhodou nerozmyslel.
Přitáhnu Nialla těsně k sobě, až se skoro dotýkám svojí tváří té jeho.
„Věděl jsem to.“ Zašeptám mu do ucha.
„Ale nevěděl.“ Zasměje se znovu svým dokonalým smíchem. Je celý dokonalý. ¨
„Tak dobře, ale z hloubi duše jsem toužil potom, abys byl taky gay.“
„No proto.“

NIALL

Nemyslel jsem si, že na svatbě svého bratrance Jakea někoho potkám. Ještě ke všemu někoho tak skvělého, jako je Mike. Pozval mě na pár skleniček, zatancovali jsme si…Rozumím si s ním, a proto se taky nechávám odvést do pokoje v druhém patře, abych se s ním vyspal.
Mám určité obavy, co se týče toho, že bych se měl před Mikem svléct..
Zavře dveře od pokoje, zamkne na klíč a jde ke mně.
Začne mě vášnivě líbat a prohrabuje se prsty v mých kudrnatých vlasech. Nechávám se. Líbí se mi jeho péče.
„Miku?“ Zastavím ho předtím, než mě hodlá povalit na postel.
„Ano?“ Zvedne hlavu. Můžu jej kdykoliv stopnout, kdyby se mi něco nelíbilo, tak jsme se dohodli. Ale to vlastně nechci. Chybí mi něčí dotek.
„Jenom chci zhasnout.“ Vyhledám vypínač.
Ocitneme se ve tmě. Poslepu si najdu cestu zpátky k Mikovi. Nesmím dopustit, aby viděl všechny modřiny, které pokrývají celé moje tělo. Ptal by se, od čeho je mám a to já nesmím říct. Kdyby se to někdo dozvěděl..Byl bych zmlácený ještě víc…

JAKE

Limuzína nás odveze domů kolem druhé hodiny ráno.
Byla to naprosto neuvěřitelná svatební hostina, na kterou nikdy nezapomenu. Nebyli tam moji rodiče, ale co s tím nadělám. Otec je v celku rozumný a myslím, že už mou orientaci přijal. Vtírat se do jejich přízně ale stejně nebudu. Hlavně do matčiny. Jestli mě budou chtít vidět, tak i spolu s Pauliem. Jinak ne..

Ani jeden z nás není opilý, když se dostaneme domů. Tancování a dění okolo nás vyčerpalo, ale ne natolik, abychom vynechali úžasnou svatební noc.
„Zajdeš si do sprchy, jo?“ Dotlačím Paulieho do koupelny.
„Co? Proč?“ Nechápe.
„Prosím, zlato.“ Udělám psí očka a díky těm souhlasí a jde se osprchovat.
Sundám si všechno oblečení, až na boxerky Calvin Klein.
Zaběhnu do kuchyně pro hromadu svíček, které jsem si už dřív schoval. Zapalovat všechny je docela namáhavé, ale povede se mi to.
Znovu se vracím do kuchyně. Tentokrát proto, abych sebral růže z vázy a mohl poházet okvětní lístky po posteli a zemi. Stihnu vše akorát, když Paulie vyleze z koupelny s ručníkem omotaným okolo pasu.
„Jakeu tohle..“ Kouká ohromeně. „Proto jsi chtěl, abych se klidil do koupelny?“ Zasměje se a jde ke mně.
„Svatební noc musí být výjimečná, ne?“ Přitáhnu svou lásku k sobě a objímám ho. Tělo má ještě horké ze sprchy, ale za chvilku bude rozpálený úplně díky něčemu jinému, proletí mi hlavou.
„Miluju tě, Paulie.“ řeknu.
„Kdo by mě nemiloval?“ Zeptá se sám sebe egoisticky. Potom se začne smát.
„Dělám si srandu, taky tě moc miluju.“ Stoupne si na špičky a věnuje mi letmý polibek.
„Nic víc?“ Zakňourám smutně.
Paulie mě dostrká k posteli, na kterou jsem povalen.
„Někdo se tady nemůže dočkat.“ Provokuji.
„No co.“ Zatváří se ublíženě.
„Paulie.“ Posadím se. Vezmu ho za ruku a strhnu na sebe a políbím. Paulie ihned proklouzne jazykem do mých úst. Jsme jako dvě hladové šelmy. Nemůžu se svého miláčka nabažit. Volnou rukou zajedu k lemu ručníku, který z něj sundám. Odtrhnu se od jeho úst a vidím, že jeho penis už se vypíná do vrchu. Vezmu ho do rukou a pumpuji. Paulie přivře víčka a zakloní hlavu. Nahnu se k jeho údu a vezmu ho do úst. První jenom jeho špičku, abych ho podráždil, ale nakonec ho pohltím do úst celého.
Neudělám ho. Takovou slast mu nemůžu ihned dopřát.
„Jakeu…!“ Zaskučí.
Položím si ho do postele plné polštářků a plátků růží.
Skloním se k jeho tváři a políbím ho na tvář. Pokračuji v opečovávání své lásky a přesouvám se k jeho krku. Paulieho citlivé místečko. Ihned se pode mnou prohne.
„Aaah..“ Vzmůže se jenom na vzdychnutí.
Natáhnu se pro lubrikant, aby bylo snadnější a rychlejší se do Paulieho dostat. Hrozně toužím po tom, abych byl už v něm. Poslední dobou jsme si sexu moc neužili, protože se připravovala hlavně svatba a hostina. Paulie navíc dokončoval svou knihu, a proto byl kolikrát i nevrlý..
Týden jsme spolu nespali.
Nasměruji svůj penis k jeho zadečku. Rozhodnu se Paulieho nepřipravit, a proto jej začnu líbat, aby si nevšiml, co se chystám udělat.
Nechci mu ublížit. Vůbec ne, ale jsem prostě hrozně nedočkavý.
Kousne mě do jazyku, jak se lekne, ale za tu bolest a tečící červenou mi to stojí. Ta těsnost mě dostává do varu.
„Lásko, promiň.“ Omluvím se mu a otřu se svým nosem o jeho.
„Tohle ti neodpustím.“ Vyhekne.
„Ale odpustíš, protože tě přivedu k orgasmu a to se ti bude víc, než jen líbit.“ Usměji se ďábelsky.
Pohladím jej po vlasech, které se mu lepí k čelu. Je tak nádherný. Tak nádherný a můj.
Nořit se do jeho útrob znovu a znovu. Hlouběji a hlouběji. Tak pomalu, až dokud mě neprosí skoro se slzami na krajíčku, abych přidal na tempu.
Vychutnávám si každý okamžik naší svatební noci.
Když vykřikne těsně vedle mého ucha…udělám se chvíli po něm. Měl bych se vyčerpaně svalit z jeho těla, ale ještě nemám dost.
Těžce dýchající Paulie se snaží vydýchat orgasmus…
„Připravený na druhé kolo?“ Zeptám se.

6 komentářů:

  1. jedno slovo- LUXUSNÍ! hláška na konec mě rozesmála :D jen jsem zvědavý co chystáš pro toho andílka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jamie Williams:
    Ahh, miluju to! Je to perfektní a strašně moc se těším na další díl, ačkoliv nemám skoro čas to číst! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně ať si dají další tři :P Jsem ráda, že se jim ta noc tak vyvedla. Trošku se mi ale nelíbí Mike a Niall. Zajímalo by mě, z čeho má N. ty modřiny. A taky, jestli když Mikeovi vlezl hned do postele, jestli to bere jako jednorázovou záležitost, ačkoliv podle jeho myšlenek to tak nevypadalo...

    OdpovědětVymazat
  4. Je bití a vlezie niekomu koho pozná len pár hodín do postele...pochybujem, že by toto urobil nejaký týraný človek,ktorý ešte vie, že keby to prasklo bude znova zmlátený, ale čo už, v poviedke je dovolené všetko...už som sa tešila, že si Mike niekoho našiel a bude to mať krásny happyend...znova som sa zmýlila..desí ma čo bude ďalej

    OdpovědětVymazat
  5. Mike a Niall.. No, jsem zvědavá, jak s nimi budeš pokračovat. Doufám, že to není jen taková svatební jednorázovka. xDD

    Jake a Paulie. Miláčci! ♥ Musí si užít pořádnou svatební noc! Těším se nalší díl. ;)

    S.

    OdpovědětVymazat
  6. Jake a Paulie mali naozaj krásnu svadbu a ešte krajšiu svadobnú noc :D Čo sa týka Mike a Nialla tak to bude vzťah ako na horskej dráhe. Mám taký pocit, že Niall bije jeho otec za jeho orientáciu. Čo sa týka toho, že je bitý a ide s Mikeom do postele hoci by to mohlo byť horšie je to proti zdravému rozumu a dosť ľudí v rovnakej situácii ako Niall by sa tak nezachovala no ja to tak nevidím. Niall je nielen fyzicky, ale aj psychicky zničený. To, že mu niekto venuje pozornosť a zahŕňa ho láskyplnými bozkami a objatiami i keď na krátku chvíľu je pre neho ako vykúpenie. Znie to divne, ale človek urobí čokoľvek len aby mal to čo mu bolo odopierané i napriek tomu, že vie aké to bude mať následky. Teším sa na pokračovanie :)

    Catulus

    OdpovědětVymazat